Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2022 21:20 - Изненада в моята ръка- "Крадец в сенките"
Автор: mimaniword Категория: Хоби   
Прочетен: 2638 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Автор:  Елизабет Хойт

Заглавие: "Крадец в сенките"- Тайните на Мейдън Лейн

Жанр: Любовен роман 

Оценка: 4/5 

Описание на книгата:

Уинтър Мейкпийс живее двойнствен живот. През деня е сдържаният управител на дом за подхвърлени деца. Нощта обаче изкарва наяве тъмната му страна и с изгрева на луната се появява Призракът на „Сейнт Джайлс“ – защитник, съдник, беглец. Когато Призракът – пребит и ранен – е спасен от красива благородничка, Уинтър не подозира, че двата свята, в които живее, ще се сблъскат.

 

Лейди Изабел Бекинхол обожава предизвикателствата. Но когато и възлагат да преподава маниери на поведение във висшето общество на строгия управител на Дома, Изабел не може да спре да се чуди защо очите му и се струват така познати, а устните му така изкусителни. През деня Изабел и Уинтър сблъскват силата на своята воля, а през нощта избухват страстите помежду им… Но когато в „Сейнт Джайлс“ започват да изчезват момичета, Уинтър е решен да ги спаси. За да го стори обаче, може да му се наложи да жертва всичко – сиропиталището, Изабел... и живота си.

 

Моето впечатление: 

Книгата я купих съвсем спонтанно от онлайн книжарница. Тогава си търсех исторически любовен роман, защото бях в такова настроение. И когато пристигна си казах "Страхотно! Ново четиво!" и тогава отворих кутията с всички нови мои дечица. И там беше тя... книгата, която не очаквах да е това, което е в ръцете ми. Още в мига, в който я видях си казах: "Аааа не. Тази книга е  от тези, които си копувам лятно време със списанието, за да мине време на плажа докато се пека." И я поогледах още малко с разочарование. После се минаха няколко дни, в които се чудех дали да и дам шанс или не, но накрая го направих. И ако трябва да съм честна отново изпитах изненада. В началото книгата не ме грабна. Четях я бавно и с предубеждение, но в последствие... олеле малеле... Толкова страст, емоции, действия. Оказах се много изнендана от хубавото четиво и за това как разтоварва то. Имаше толкова много вътрешни борби на героите и скрити тайни, че дори ме беше срам от самата себе си, за това нещо, което не трябваше да правя- осъдих книгата заради корицата. И не ме разбирайте погрешно, корицата е невероятно сладка и омайна, но съдържаието в нея още повече. 

И сега се чудите, защо като ми е харесала толкова много съм дала на книгата точка по-малко от максимума, който можех да и дам? Ами много просто- заради преводача. 

Четейки си спокойно книгата на няколко пути попаднах на правописни грешки допуснати и пропуснати от преводача и редактора. Това леко ми "полази по нервите" и ми се искаше да ида и да взема химикала да ги поправя, но не го направих, все пак не исках да загрозявам книгата. Но ако решите да я прочетете имайте готовност да се сблъскате с тях. Като малки трънчета са!

Любими цитати:

"- Убиете ли я, аз ще убия вас - със или без меч. Няма да има какво да ме спре. Въпрос на обикновенна логика."

"- Обичам те. Без значение какво ще се случи, аз те обичам, Уинтър. Ако..."

💬💬💬

Благодаря, че отделихте време и нерви да прочетете първото ми ревю на книга, писано някога от мен 😅 Надявам се да съм Ви подтикнала да си вземете книгата (ако сте се чудили) и да се забавлявате много с нея, както аз сторих. Ако желаете да виждате повече неща свързани със света на книгите или предстоящи ревюта за  тях от мен, може да ме последвате в instagram:  @mimaniwordimage



Тагове:   хоби,   Books,   book,   четене,   книга,   книги,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimaniword
Категория: Хоби
Прочетен: 6705
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930